Pagina's

zaterdag 19 februari 2011

Kyra's Column

Nou het was weer een dag met een gaatje.
Lekker in de auto vanmorgen in mijn bakje, op naar het tuincentrum. In het bakje heb ik altijd mijn riem af want dat brengt ongelukken zegt het vrouwtje, of ik kan me ophangen als ik zonodig uit het bakje moet.
Ik was het niet van plan, een beetje lui ben ik wel.
Aangekomen bij het tuincentrum ging ik lekker mee naar binnen al zittend in mijn bak in de boodschappen kar.
Maar de riem had het vrouwtje vergeten om te doen. Nou ja"zei ze je gaat toch nooit er uit, je blijft altijd zitten.
Tja, maar ik zag wel hele leuke dingen voorbij komen en ging al iets teveel staan, zitten " riep ze maar. Het was erg interessant allemaal en dan ben ik stokdoof.
Ik ging maar heen en weer, op het randje staan en natuurlijk, boem, daar lag ik op de grond.
Plat op mijn bek, je hoorde mijn tanden klappen. Ik bleef verstijfd zitten, meteen werd ik opgetild en weet je wat ze zei!!!!!
"zo die melktanden zijn ook meteen gewisseld"
Toen werd een klant vreselijk boos op mijn vrouwtje, want dat zeg je toch niet, het is vreselijk zielig voor zo'n klein hondje als dat valt.
Nou ken ik haar al 2 maandjes en weet dat ze altijd gekke dingen zegt, maar heel bezorgd is.
Mijn poten even betast of alles nog heel was, naar mijn tanden gekeken, alles zat nog goed.
En die mevrouw maar mopperen op de achtergrond.
Vrouwtje en ik hebben op een ander plaatsje in de winkel maar even lekker gepraat met elkaar.
Wat ik daarna kreeg voor het vallen was een hele grote voetbal!!!!!!!!!
de zelfde waar ik gisteren mee heb gepeeld met de kinderen voor de deur.
Toen ik thuis kwam zijn we meteen op de gallerij gaan rennen, lekker hoor zo groot ding.
Maar een ding is zeker, ik ga nooit meer staan in mijn bakje op de boodschappen kar, dat heb ik geleerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten