Pagina's

donderdag 24 februari 2011

Kyra's Column

Tjeetje wat er gisterenavond toch weer was!!! Eerst heb ik de hele avond zitten drammen.
Eindelijk gingen we weg. Lekker gelopen en alles gedaan wat ik altijd doe.We lopen zo ons rondje zoals het vrouwtje dat zegt. Gelukkig zag tegen het eind van het rondje bijna bij huis noch een hond aan komen, dan kon ik toch nog even spelen.
Een oude meneer liep er bij, maar het bleek dat het hondje ook al oud was, en wild als ik ben zag dat helemaal niet, en begon hard naar die hond toe te rennen.Ja toen waren de rapen gaar, ik schrok me een hoedje, hij ging bijten, ik heb het dus even op een gillen gezet.Die oude baas heeft meteen zijn excuus aan geboden, dat was wel netjes. Geeft niks hoor, hoor ik het vrouwtje zeggen, ze moet leren dat niet iedere hond speelt. Ja ja. De man ging verder naar huis.

Kom riep het vrouwtje gaan wij even de andere kant op. Nou mooi niet ik deed geen stap.Niet zo overdreven nu!!!!! Zo erg was het nu ook weer niet, ik til je niet op, want dan ga ik je verwennen, dan denk je voortaan bij alle ruzies dat ik je help, dat doe ik niet. Ik deed geen stap, ze heeft tegen me aan zitten kletsen als brugman, maar ik liep niet. Na een tijdje, zei ze nou dat schiet niet op, voor uit een keertje dan, maar maak er geen misbruik van. Ze tilde me op, ik hoorde haar roepen, Ojee dat was het, waarom zeg je dat dan niet.Ja mens, ik ben toch een hond, dacht ik verbolgen, waarom geloof je me dan niet , ik sta toch nooit zomaar stil.
Ik had een 50cm meter tak met van die stekels van af mijn kin tot aan mijn kruis zitten en kon daardoor  niet lopen, dat doet verrekt zeer. Na veel gepiel heeft ze de tak verwijderd, ik mis wel wet haren nu, maar vooruit.Ik kreeg wel excuus en een lekker snoepje, en ik kon weer lopen.
Hoe die tak er is ingekomen weet ik niet, ik denk doordat ik schrok dat dat oude hondje ging bijten en in de struiken belanden.
Jullie zijn weer op de hoogte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten