Pagina's

woensdag 5 januari 2011

Kyra"s Column


Vandaag, een verschikking!!!!!
Naar de dokter, voor mijn laatste prik en dan krijg ik ook een nummer.
De dokter daar heb ik denk ik nog niets tegen hoor, maar al die dingen die ze doet, in mijn oren zitten, mijn tanden nakijken, mijn buik betasten, dan komt er zo raar ding aan slangetje dan gaat ze alles beluisteren, wat je daar nou aan vind, ik weet het niet. Dan komt er zo nodig nog een spuit en die prik ze in mijn vel, ik moet zeggen dat is niet leuk, maar het ergste komt nog, dat nummeren. Een groot ding en plof hij zit in mijn lijf. Nou daar heb ik wel even om gegild, want dat is geen kleinigheid.
Mijn vrouwtje heeft alles op de foto gezet, jullie kunnen dus zien dat ik dat heb meegemaakt.
Daarna gelukkig meteen naar huis, je word er bekaf van.
Vanmorgen had ik ook nog gespeeld met een van de buur honden, ik moet wel even aandringen want dat beest is niks gewend, haar vrouwtje is bang dat ze gebeten wordt .Ik mag gelukkig met alle honden spelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten