Pagina's

dinsdag 4 januari 2011

Kyra's column

Vandaag stond ik op met een beetje de pest in mijn lijf.
Zodra ik Sam zag, had ik al zoiets, pakken die kat, nou hij heeft het geweten.
Ik moet altijd meteen een plas doen in mijn grote bak, had ik ook geen zin in, het vrouwtje 10 keer laten rennen, ik kan er niet onderuit, vooruit dan maar. Wel lekker gegeten maar niet alles op, want er zat wat wind in mijn kop.
Ik heb iets nieuws uitgevonden als het vrouwtje onder de douche gaat, ga ik lekker mee, lekker onder de warme water straal, het werd me niet in dank afgenomen, ik hoorde al zeggen, morgen gaat de deur dicht, dit wil ik niet elke dag, nou ik zie wel.
Op straat geweest voor iets groots te doen, alles gelukt ook nog lekker geplast, ik was wel blij dat het weer gesneeuwt had, want wit is veel leuker. Al die groene grassprietjes vind ik maar niks om in te lopen.
Bij de deur kwamen we de buren tegen, dat was tof, maar ik loop me dan altijd zo blij te maken, dat ik toch weer moet plassen.
Lekker in de lift en ik mocht zelf kijken waar in nu woonde, eindelijk wist ik het meteen te vinden.
Wat er verder vandaag nog gaat gebeuren, k hoorde zoiets met de auto naar.......................!!!!!!!
Ik vind het best, alles wat ik ga zien is mooi geleerd.
12 weken ben ik nu, morgen de laatste prikken en ik krijg een nummer.
Ik hou jullie op de hoogte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten