Pagina's

maandag 24 januari 2011

Kyra's Column

Gisteren ergens geweest.Lang in de auto er voor moeten zitten, maar vooruit, het vrouwtje zei dat we naar iemand toe gingen die erg van honden hield, wel grote, maar kleine vond hij ook leuk. Dat is dus boffen.
Het was eigenlijk net alsof ik thuis kwam een heel groot gebouw, met voordeur en lift en een galerij. Ja hoor daar was hij, de onbekende, ik keek eerst even met angst naar die grote schoenen, toen naar boven, tjeetje wat een eind. heel groot en breed. Gelukkig zakte hij door de knieƫn, hij ging me aaien, wauw wat een handen, zo groot.
Ik ben langzaam over de drempel geklommen en naar binnen gegaan. Na even rustig kijken en snuffen, had ik al gauw door dat het best leuk was, ik kon lekker de mijn gang gaan, waar ik erg van hou. Rondjes lopen door het huis, dat was tof, vooral als ik wat had gepikt, dan konden ze me niet pakken, lachen was dat.Het was allemaal heel relax, De grote man met de grote handen was erg aardig en ik was helemaal niet bang.
In de middag zijn we nog een rondje wezen lopen om mij de buurt te laten zien, veel gras en als je rond keek allemaal van die grote gebouwen, volgens mij hebben ze daar geen honden, want ik ben er geen eentje tegen gekomen. In de middag heb ik lekker liggen pitten, vrouwtje ging aan de computer met deze heer zitten en hadden veel werk. Wat leuk was toen ik wakker werd, dat ik allemaal spijkertjes zag liggen, die heb ik opgeruimd voor hem, doe ik ook iets nuttigs, hij was er erg blij mee. Het was erg gezellig, de volgende keer als het wat mooier weer is dan gaan we naar het strand. Die grote zandbank, zei het vrouwtje, O ja, dat was geinig.
Doen we, ik hoop vlug op mooi weer.
Jullie zijn weer op de hoogte van mijn nieuwe belevenissen. Tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten