Pagina's

woensdag 12 januari 2011

Kyra's Column

He , He, ik begin weer een beetje bij te komen.
Wat een nacht en een dag was dat gisteren, Ik zat in mijn Bench en kreeg ineens vreselijke kramp. Vrouwtje dacht dat ik de boel in de maling zat te nemen, eindelijk kwam ze me toch halen.
Ik moest toch nodig!!!!!!!!!
O,O, riep ze, sorry hoor, dat wist ik niet.
Nee logisch, zij voelt ook geen buikpijn. Ik ben er die nacht 4 keer uit gemoeten, nou dat is geen lolletje zo in een flat.
Ik heb die dag wel wat van de straat gegeten, want de bewoners gooien van alles naar beneden. Vrouwtje beweerde dat Mandy daar ook zo'n last van had. Tis wel allemaal lekker, ze zeggen het is voor de vogels, nou ik lust het ook, alleen ik kan niet overal tegen, is me verteld en moet het afleren. Nou daar moet ik nog eens ernstig over nadenken. Eigenlijk vind ik dat al die mensen gewoon niks naar beneden moeten gooien, dan hoef ik het ook niet te leren.
Gisteren overdag nog twee keer raak, maar het begint me te dagen dat ik kan waarschuwen zodat het vrouwtje betijds haar jas aan kan doen. Wat moet je toch veel onthouden als hond, ik weet niet of ik dat allemaal redt.
Vanmorgen stond ik lekker laat op, even uit geslapen, na zo'n nacht en dag komt me dat wel toe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten