Pagina's

woensdag 19 januari 2011

Kyra's Column

Vanmorgen bergreep ik er niets van, nadat ik lekker naar buiten was geweest en gegeten, zei het vrouwtje, vanmorgen zit je even alleen ik moet naar de workshop.
Dat was balen!!!! Na een grote toespraak of ik wel lief wil zijn, niets wil doen, moest ik alleen in de slaapkamer, want daar staan mijn Bench.
Nou mooi niet, ik was steeds te vlug en voor dat de deur dicht ging stond ik al weer in de hal.
Nou dat was geslaagd want het vrouwtje moest op tijd weg en ja hoor ik mocht in het hele huis rond lopen samen met de poezen. Lekker gewonnen.
Wat ik in die tussentijd heb gedaan, kan ik jullie niet vertellen, heb veel geslapen.
Maar wat een feest toen ze 5 uur later thuis kwam, ik werd helemaal suf geknuffeld, want ik was zo groot geweest, ik had ook helemaal niets gedaan, niets kapot gemaakt, maar waar ze het meest blij om was dat ik ook niet had geplast en gepoept.
De laatste dagen had ik al een beetje bewezen dat ik al alles op kon houden.
Maar dit vond het vrouwtje zo knap!!!!! 14 weken riep ze maar en  nu weet je het al, je bent een wonder.
Ja ja een wonder, nou dat zullen we nog wel eens zien. Maar ik werd wel lekker beloond met snoepjes en lekker eten, wie weet blijf ik wel zo braaf, want anders mis ik dat ook weer.
Tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten