Pagina's

zondag 16 januari 2011

Kyra's Column

Je houdt het niet voor mogelijk, ik ben voor het eerst naar een strand geweest, tenminste zo heet dat.
Een hele grote zandbak, waar allemaal mensen in kunnen lopen maar ook honden.
Nou en dat waren er vreselijk veel groot en klein. Maar niemand liep aan een touwtje zoals ik.
Na 10 minuten om me heen kijken zag ik de lol er van in en dat is echt vlug voor mijn doen, want ik speel altijd op safe, wat langer de kat uit de boom kijken.
Het was ook heel gezellig iedereen was blij, misschien was dat het wel. Er kwamen drie kinderen naar me toe en wilde spelen, dat mocht gelukkig, ik heb lekker gerend, ze gooide van alles weg ik heb het gepakt.
Maar opeens zag ik een grotebal, het bleek een voetbal te zijn, heen en weer werd hij geschopt, dat was het helemaal. Ik hoefde er geen moment over na te denken en ben gaan rennen om die bal te pakken, en toppie ik  was heel vlug ondanks mijn korte pootjes, steeds had ik de bal weer. Maar die werd ook meteen weer weg geschopt, weer er achter aan. Ik werd een soort lummel. Er kwam nog een hond mee doen, toen hadden die mensen echt niks meer te vertellen, hij nam hem in zijn bek en liep er vandoor. Wau, dat zou ik ook wel willen, maar ik denk niet dat dat mijn lukt, ik heb wel een grote bek, maar dan anders.
Het was een tof beest en hij was heel aardig. Laatst in het Purmerbos had ik andere ervaringen met zo'n grote hond, ik kijk dus wel even uit in het begin.
Na een paar uurtjes gingen we weer de auto in, het was een succes, als het aan mij lag elke dag. Dat Purmerbos kan me gestolen worden. Ik heb beloofd aan het vrouwtje dat ik ga luisteren, dan ben ik van het touwtje af, maar ik vergeet nog zoveel!!!!!!!!!!!!! Wie weet komt dat nog.
Jullie horen me weer!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten