Pagina's

dinsdag 25 januari 2011

Kyra's Column

Ik heb iemand leren kennen hier in de buurt.
Vorige week kwam ik voor het eerst bij haar thuis, Al buikschuivend ben ik naar binnen gegaan, maar al gauw was het ijs gebroken. Er lag van alles op de grond, dus geen probleem weer opruimen, ik ben een net typje. Waar ik het moet laten weet ik niet, dus eet ik het maar op, flink kauwen en dan slikken. het was weer een belevenis. Wat ik daarna erg leuk vond, ze kwam steeds even op visite, niet lang, maar net genoeg om even te dollen. Gisteren was ik dan ook heel gelukkig dat ze binnen kwam, er zat toch al een beetje wind in mijn kop en dan kon ik met haar te dollen even er uit krijgen.
Nou dat wilde wel. Een nieuw spelletje, waar ik achteraf een beetje gek van werd en als een idioot ben gaan rennen.Ze stond in haar handen te klappen, en ging me achterna, niet veel maar net genoeg, eerst dacht ik leuk, daarna had ik zoiets hou er nu maar mee op want ik word een beetje bang.
Dat heb ik later even laten blijken en ben lekker aan haar rok gaan hangen, ja hoor en dat mag natuurlijk niet, maar de wind was niet weg gegaan uit mijn kop door dat geklap veel erger geworden, dus luisteren ho maar, en waarom zou ik ook, zei mij pesten ik haar ook.
Moet ze tegen kunnen. Maar het was wel zo dat ik dat ook niet van het vrouwtje mocht, die begon me te verbieden. Waarom zag ze dat nou niet, zij pesten ik ook, waarom komt ze dan niet voor me op.Ik begrijp die mensen wereld voor geen meter, je moet nog van alles leren hoor ik dan zeggen, dat zal wel, maar eerlijk is het niet.
Ik moets het even kwijt.
Maar al met al is het een tof mens hoor en zal blij zijn als ze weer binnen komt, ik ga het dan anders aanpakken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten